marți, 17 mai 2011

Vinovatie... Nevinovatie...

   Vinovatia? Ce sentiment urat! Nevinovatia: un sentiment greu, apasator... Nu credeam vreodata ca voi scrie despre acest subiect, dar un lucru ce mi s-a intamplat weekend-ul ce tocmai a trecut m-a determinat sa scriu acest articol...
   Percep sentimentul de vina ca fiind unul greu de suportat. De fapt, nu sentimentul este greu, ci consecintele faptelor care au dus la vinovatie. Dar in zilele noastre foarte putini se gandesc la semnificatia acestui sentiment. De ce oare? Pentru ca avem tendinta de a-i invinovati pe ceilalti pentru a ne pastra imaginea noastra perfecta. Nu am intalnit numai una, ci extrem de multe persoane care procedeaza in acest mod. Nu mi se pare deloc in regula sa  actionam asa. Eu consider ca a-ti recunoaste vina si a-ti asuma consecintele pentru cele facute tine de caracterul fiecaruia in parte... Dar fiecare procedeaza asa cum si-a format propriul caracter.
   Nevinovatia... Pfff... Nu suport acest sentiment. Prefer mai bine sa fiu vinovata si sa stiu ca am gresit decat sa fiu considerata vinovata si sa nu fie asa. Spun aceste lucruri din cauza a ceea ce mi s-a intamplat zilele trecute. Am trecut printr-o situatie foarte neplacuta. O persoana foarte draga si pe care o respect extrem de mult, a interpretat gresit lucrurile deducand ca eu as fi facut ceva rau. Cand spun "rau" nu ma refer ca am facut rau cuiva, ci mie insami. Ea a interpretat un lucru care mie nici macar nu mi-a trecut prin minte in acel moment cand m-a vazut. Dar spre fericirea mea, am reusit sa port o discutie cu acea persoana si a inteles ca de fapt a fost o pura confuzie... Daca stau sa ma gandesc bine, era normal sa traga concluzia aceea, dar eu negandindu-ma nici un moment la ceea ce ea a putut intelege, nu am crezut ca intamplarea aceea o va determina sa isi puna atatea semne de intrebare in ceea ce ma priveste. Oricum, s-a rezolvat si a inteles ca nu s-a intamplat ce isi imaginasera ea.
   Ce pot spune dupa aceasta intamplare, este faptul ca m-am simtit ingrozitor ca eu fiind nevinovata sa o conving de acest lucru. Este o persoana cu o psihologie foarte bine dezvoltata si pe care nu o poti minti cu nimic pentru ca isi da imediat seama. Eu o apreciez mult pentru ca am avut multe de invatat de la ea. Ma simteam prost pentru ca nu gaseam modalitatea prin care as fi putut sa ii demostrez adevarul si faptul ca nu o minteam. A fost prima data cand mi s-a intamplat asta. Dar ea fiind o persoana intelegatoare, inteleapta si rationala a inteles ca ii spun adevarul.
   De aceea sustin ca este un sentiment extrem de urat, greu si apasator sa fii invinovatit pentru ceva ce nu ai facut. In sfarsit, a fost o situatie foarte neplacuta. Dar asta este.... Am avut de invatat din aceasta intamplare. Nu degeaba se spune ca experienta este cel mai dur profesor pentru ca intai ne evalueaza si apoi ne preda lectia.

Un comentariu:

  1. raft titanium - TITanium Art
    Welcome to titanium pipe raft titanium, where to buy titanium trim the titanium build for kodi leading and best titanium blade design and engineering expertise for titanium earrings hoops the world's leading museums, archives, archives, museums,

    RăspundețiȘtergere