miercuri, 11 mai 2011

19 anisori... :*:*:*

Astazi implinesc 19 ani... Asa cum majoritatea fac, ar fi trebui sa scriu la statusul de la messenger si pe conturile de socializare fraza aia banala: "La multi ani mie"... :))... Dar nu fac asta pentru ca mi se pare total aiurea...
   Mda... Pana acum cateva minute aveam un "camion" de idei, dar acum nu stiu cum sa incep... Pff...
   Gata, stiu cu ce sa incep. Incep prin a-i ura mamei mele La multi ani (acest lucru l-am invatat de la o persoana draga care daca va citi acest blog cu siguranta isi va da seama pentru ca este singurul care are acest frumos obicei de a ura si mamelor La multi ani atunci cand copiii isi serbeaza aniversarile). Are intr-adevar dreptate deoarece datorita lor ne-am nascut, am crescut si merita toate multumirile din partea noastra.
   Acum, dupa ce i-am urat mamei La multi ani, urmeaza randul Alinei, sora mea geamana. Nu are rost sa insirui aici urari de bine deoarece totul vine din suflet si ea simte asta. Ii doresc exact ce imi doresc si mie.
   19 ani... Consider ca este o varsta foarte frumoasa si plina de neprevazut. In fiecare zi aflam ceva nou, ne initiem spre etapa maturizarii, cautam raspunsuri pentru curiozitatile noastre si, nu in ultimul rand, suntem extrem de greu de inteles pentru celelate generatii...
   Astazi mi s-au intamplat multe lucruri frumoase. Am avut surprize placute din partea prietenilor dar si din partea celor de la care ma asteptam mai putin.
   19 ani... Putini sau multi? Ma simt altfel sau ma simt la fel? Nu stiu... Pe deoparte, mi se pare ca sunt multi ani si parca incerc cu greu sa patrund in adancul amintirilor din copilarie cand eram foarte entuziasmata de ziua mea de nastere. Pe de alta parte, imi amintesc de parca ieri s-ar fi intamplat cum micuta fiind ascultam cantecul "La multi ani" din partea colegilor de scoala.... Trecand peste si oprindu-ma asupra starii mele referitoare la cum ma simt astazi la 19 ani, nu cred ca stiu ce sa spun. De fapt, stiu. Ma simt la fel ca ieri si cu speranta la mai bine pentru ziua de maine. De astazi ce sa spun? Toate frumoase pentru ca exista acel sentiment care te face fericit in interior fara ca cei din jur sa inteleaga asta. Consider ca ceilalti ne sunt partasi fericirii si manifestarilor noastre exterioare din ziua aniversarii. Restul se petrece in interiorul nostru. Dar cum sufletul si ratiunea noastra are nenumarate taine pe care cu mare greu sau niciodata nu le descifram, nu reusim sa distingem ce se petrece acolo undeva departe in interiorul nostru. Este doar acel sentiment de implinire pe care il simti numai in ziua aceasta. Maine totul va reveni la normal. Dar vor ramane amintiri si important este ca sunt frumoase.
   Un lucru realmente minunat care mi s-a intamplat astazi a fost sa vad lacrimile din ochii mamei. Au fost lacrimi de multumire, de satisfactie, de reusita a inca unei parti din misiunea ei pe care si-a indeplinit-o ca de fiecare data cu nota 10. Ea este persoana careia ii datorez acesti 19 ani pe care astazi ii implinesc si tot ei ii multumesc pentru ca m-a transformat din persoana matura si trista din copilarie in copilul rational care sunt acum in pragul maturizarii. Poate pentru multi nu are logica fraza ce tocmai am scris-o, dar pentru mine acest joc de cuvinte reflecta realitatea.
   Sfarsit de zi... Concluzia? O zi frumoasa, prieteni minunati, o varsta frumoasa  ... De restul lucrurilor voi scrie pe parcursul acestui an in care am pasit cu multa speranta in suflet. Ma voi intoarce sa recitesc acest articol cand voi implini 20 de ani :))...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu