miercuri, 18 mai 2011

Album de promotie...

    Da, astazi ni s-au dat albumele de promotie... Promotia 2010-2011... Au fost momente frumoase si pline de curiozitate in a ne vedea toti adunati in acelasi album. Pare o carte desprinsa din povesti. Suntem frumosi! Din fiecare dintre noi izvorasc amintiri frumoase. Fiecare parca ar dori sa mai spuna ceva. Dar ce rost ar mai avea? Peste o saptamana terminam liceul. Va ramane doar amintirea peripetiilor, emotiilor, dezamagirilor, lacrimilor si reusitelor traite impreuna.
    Nici macar nu am terminat liceul si deja incepe sa ma infioare gandul ca timpul actioneaza in defavoarea noastra si ne rapeste parca de sub ochi putinele zile care au mai ramas din minunatii ani de liceu... De ce? Oare doar eu gandesc asa? Oare doar eu regret ca se termina liceul? Oare doar mie imi este deja dor de colegi? Hm... Nu cred, sau prefer sa nu cred asta... A fost placut sa rasfoim albumele, sa ne scriem mesaje de ramas bun, dar undeva departe in inima mea stiam ca zilele se scurg si vor ramane doar pozele, mesajele frumoase si lacrimile de dor.
    Mereu imi voi aduce aminte de aceasta zi si de restul zilelor petrecute cu colegii si profesorii care pentru cateva ore pe zi imi deveneau familie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu