miercuri, 25 mai 2011

Ultimul Clopotel...

Astazi a avut loc Ultimul Clopotel. A fost o zi incarcata cu momente frumoase si mari emotii... O zi ce ne va ramane cu certitudine in inimi si in minti pentru totdeauna la fel ca intregii ani de liceu. Fiecare reprezentant al claselor a XII a a trebuit sa tina cate un discurs. Ca reprezentanta a clasei a XII a A, mi-am lasat gandurile sa se insiruie pe o foaie prezentandu-le apoi astazi in fata domnilor profesori si in fata celor prezenti in sala. Nu o sa dezvalui multe pentru ca nu are rost. Mai bine ar fi sa scriu in acest articol discursul ce l-am prezentat astazi.
  " Stimate domnule director, iubiti profesori, dragi colegi. Astazi, in aceasta frumoasa zi, noi, elevii claselor a XII a, suntem prezenti pentru ultima oara in aceasta formula. Clopotelul nu a mai sunat ca de obicei pentru o simpla pauza de 10 minute, ci pentru deschiderea unei noi etape a vietii noastre.
    Acestea sunt momente emotionante in care noi, elevii, cu ochii sufletelor si ai mintilor va trebui sa ne intoarcenm privirile catre cei ce ne-au ajutat sa ajungem azi aici. Sa multumim celor ce ne-au fost profesori extraordinari, indrumatori si parinti pentru cateva ore pe zi. Am incercat sa scriu cate ceva despre voi, dragii nostri profesori. Sentimentele de afectiune si de recunostinta fiind multe, recunosc ca mi-a fost destul de greu sa imi restrang gandurile la scurte fraze.
    Timp de 1 an si jumatate ne-a fost diriginta dra Carmen Minculescu care ne-a implicat in multe activitati de care ne aducem cu drag aminte. La jumatatea clasei a X a a plecat, dar avem certitudinea ca ne poarta inca in suflet la fel ca noi. Ramaseseram singuri. Asa cum spuneam noi pe vremea aceea: am ramas fara mama. Pe aceasta cale, am dori sa ii multumim dnei profesoare Salcenau Diamanta pentru ca ne-a fost aproape si s-a comportat ca o adevarata diriginta si mama desi, avea copii ei. De fapt, intotdeauna a avut atitudinea asta fata de noi. Dupa o pauza de timp in care am ramas fara diriginte, am fost preluati de dl Udrea Ciprian. Ne-am bucurat mult. Este dirigul nostru drag care intotdeauna s-a preocupat si ne-a ajutat sa ne rezolvam dificultatile. Este momentul potrivit pentru a-i multumi, a-i spune ca il iubim mult si ca il vom purta in suflete.
   Dra Stanciu Geta ne-a preluat din clasa a X a cu toata binevointa. Ne-a ajutat cu placere de fiecare data cand aveam nelamuriri la materia dumneaei. Dorim sa ii multumim si sa o asiguram de respect si de nemarginite aprecieri.
   Dl Moise Marian ne-a invatat cat de important este sportul pentru sanatatea noastra. Vrem sa ii transmitem ca il iubim mult si ca are prioritate in cele mai frumoase amintiri din anii nostri de liceu.
   Dna Salceanu Diamanta are un chip si un suflet angelic. Pe parcursul acestor ani i-am cunoscut frumusetea interioara asemanatoare celei ale pietrei pretioase al carei nume il poarta. O iubim mult si o asiguram ca o vom purta mereu in inimile noastre.
   Dl Blagoi Paul... Asa cum obisnuieste dumnealui, ar fi trebuit sa ii dau replica aceea: "Pacat de frumusetea ta". Dar, dintr-un profund respect nu voi face decat sa ii multumesc pentru tot ce a facut pentru noi.
   Dna Stoica Loredana si-a aratat intotdeauna prietenia si disponibilitatea de a ne sustine. Am avut o relatie deschisa si frumoasa si ne vom aminti cu mare drag de ea.
   Dna Ghete Viorica ne-a fost mereu alaturi si ne-a inteles chiar si atunci cand exageram. O iubim si ii multumim mult.
   Dna Ionescu Mihaela a lasat frumoase amintiri in inimile noastre. O respectam cu totii din suflet si tinem foarte mult la dumneaei.
   Dna Tudorache Talida ne-a inteles, ne-a oferit frumoase sfaturi si ne-a ajutat mereu. Pentru toate acestea ii multumim.
   Dna Velcea Mirela are un suflet extraordinar. A fost intotdeauna prezenta cu inima calda si deschisa spre ne ajuta. Ii multumim si o vom purta cu drag in suflete.
  Dna Voicu Florina ne-a oferit intotdeauna prietenia, intelegerea si afectivitatea ei pe care le-am apreciat si pentru care ii multumim.
  Dna Grancea Mirela ne-a invatat si ne-a vorbit cu daruire despre credinta adevarata. A fost mereu cu sufletul cald si intelegator alaturi de noi.
  Domnilor profesori, va asiguram de nemasurata noastra afectiune, de respectul sincer si de recunostinta nemarginita. Atat colegilor mei, cat si celorlalti elevi ai claselor a XII a le doresc mult succes la absolut toate examenele vitii. Suntem cu totii tineri si la inceput de drum. Ceea ce ar trebui sa facem este sa ne cream propriul viitor din planuri realizabile si sa credem in ele cu toata convingerea si puterea noastra de a invinge. Consider ca toate piedicile ce le vom intampina le vom putea depasi numai prin vointa, intelepciune si ambitie.
  Cei 4 ani frumosi de liceu vor ramane vesnic in sufletele noastre definindu-i prin cateva cuvinte: colegi, profesori extraordinari si nenumarate peripetii nevinovate."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu