duminică, 8 mai 2011

Din invălmăşeala gândurilor mele...

     Mda... Ma plictisesc... Lucru rar intalnit la mine. Ploua... Este urat afara... Strazile sunt parca pustii... Doar natura este bucuroasa de aceste picaturi de ploaie. Astazi este duminica, una dintre acele zile ale saptamanii in care nu stiu ce sa fac si de cele mai multe ori o rezerv plimbarilor. Dar cum ploaia nu imi permite acest lucru, nu stiu ce imi ramane de facut... Dar nu ma simt deloc bine stand, pur si simplu stand. As vrea sa scriu. Dar nu stiu ce sa zic. As vrea sa zic multe. Mintea imi este parca plina de lucruri interesante pe care sa le astern pe hartie sau pe acest blog al gandurilor mele. Dar de ce nu pot? Simt ca in mintea mea este un haos si nu-mi pot organiza gandurile. Pfff... Ce sa fac cand totul este inchis, trist, monoton, lipsit de viata? Mi-as dori ca in acest moment sa rasara soarele si sa vad natura inflorind de bucurie. Nimic din ce scriu in acest moment nu este interesant. Dar ce sa fac? Nu imi vine sa fac nimic. De ce oare? Degeaba ma intreb retoric pentru ca nimeni nu imi va raspunde. Sau nu, imi voi raspunde tot eu. Dar degeaba pentru ca raspunsul va fi vag si mereu acelasi: "nici eu nu stiu de ce am starea asta"...
     Citesc carti sau bloguri si as vrea sa imi "depun" si eu gandurile undeva. Vreau sa scriu. DA, vreau sa scriu. Incerc. Dar fara succes. Ascult muzica. Nici o melodie din playlistul meu nu ma trezeste din aceasta stare. Azi nici macar  melodiile cu care sunt atat de familiarizata nu au vreun efect asupra mea.  Parca zici ca sunt pe Marte. Televizorul ma plictiseste. Aud aceleasi chestii peste tot. Il inchid, e mai bine asa. Nu-mi mai ramane decat sa citesc poate asa voi iesi din starea aceasta de confuzie totala.
     Cred ca v-am ametit si pe voi, cititorii :)... As fi putut fi exemplarul perfect. Dar nu este asa. "Norocul" meu este ca am o multime de defecte si implicit sunt eliberata de datoria de a fi "perfecta"... Restul este doar speranta, credinta, magie si... si vorbe goale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu