miercuri, 13 aprilie 2011

Exista Sau Nu Exista Fericirea?

   Fericirea... Probabil ca acum ar fi trebuit sa o definesc, dar degeaba as face-o pentru ca este perceputa de fiecare dintre noi in moduri total diferite. Intristata ca nu am descoperit pana acum o fericire generala, am incercat sa imi accept propria mea fericire... In tot cazul, fericirea este acea stare prin care ne simtim impliniti. Cred ca aceasta mica definitie ni s-ar potrivi tuturor celor ce intampinam in viata momente de fericire, pentru ca nu fiecare clipa a existenetei noastre este dominata de fericire.
  Cine sunt eu? Ma pot numi un om fericit? Viata mea a fost un joc continuu intre dezamagire, fericire si tristete. Am scris cuvantul "fericire" in mijloc pentru ca la acela am incercat sa ajung mereu indepartand celelalte 2 sentimente... Dar sunt om, nu poate fi totul perfect in viata mea. Drept urmare m-am lovit si de lucruri urate, dar asta este cursul vietii, noi nu ne putem opune. Viata are scopul de a ne determina permanent sa iesim din ce este greu si sa tindem continuu spre fericire, spre perfectiune... Cum in mintile noastre exista dubii referitoare la existenta sau lipsa fericirii, noi tindem mereu spre a o atinge. Si asa este: atingem starea de fericire, dar in scurt timp ea dispare si intervine altceva ce consideram ca ne va aduce fericirea deplina...
   Pe langa multumirile pe plan profesional si personal care de cele mai multe ori ne ofera stari de fericire nemaitraite, mai sunt si alte motive pentru a ne considera oameni fericiti. Dar cei mai multi dintre noi chiar nu le observam. Eu ma pot numi fericita pentru ca: primesc in dar inca o zi, ca pot vedea frumusetile naturii ce imi incanta sufletul, ca pot mirosi parfumul imbietor al florilor, ca iubesc, ca am prieteni, ca am o familie frumoasa si lista nu se opreste aici. Dar ce rost are sa continui? Sunt multe alte lucruri care mie imi aduc fericirea.
   Deci, fericirea exista in viata fiecaruia daca are parte de toate aceste lucruri minunate. Ma gandesc de multe ori la cei carora le lipseste caldura parintilor, a caminului, a mangaierii prietenilor, la cei ce nu cunosc cuvantul "acasa", la cei ce sunt bolnavi, la cei ce impart o bucatica de paine la o familie numeroasa s.a.m.d... De ce sa nu fim fericiti daca noi nu ne confruntam cu astfel de probleme? Ei s-ar putea considera lipsiti de fericire, nu noi, cei ce avem parte de ce ei nu au. Este un semn foarte mare de intrebare ce noua ar trebui sa ne dea de gandit.   ?
  Intr-adevar, fericirea absoluta nu exista. Cel putin asta este parerea mea, dar exista bucatele de fericire ce ne dau curaj sa speram ca vom atinge fericirea in cele mai mari puncte ale ei. Nu ne ramane decat sa fim bucurosi la gandul ca traim pentru a fi fericiti alaturi de cei dragi. Fi-ti fericiti de ceea ce va inconjoara si de ceea ce realizati pentru ca viata este doar una si nu merita sa cautam la infinit fericirea cand de fapt ceea ce este in jurul nostru inseamna fericire! Be happy!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu